Informatie over kaartverkoop

Online reserveren

Je kunt 24 uur per dag online reserveren via onze website. Je hebt geen wachtwoord nodig, kiest je eigen stoelen en betaalt direct via iDEAL. Je krijgt dan je tickets per mail toegestuurd.

Telefonisch of aan de kassa reserveren

Je kunt telefonisch kaarten reserveren via 073-850 7550. Hiervoor rekenen we € 2,00 reserveringskosten per bestelling (ongeacht het aantal kaartjes). Je krijgt dan een betalingsverzoek die je via iDEAL kunt betalen. Daarna krijg je de tickets per mail toegestuurd.
Aan de theaterkassa kun je direct kaarten kopen. We rekenen géén reserveringskosten voor kassaverkoop. Je kunt de kaarten contant, per PIN of met cadeaubonnen betalen.

Cadeaubonnen en kortingen

PERRON-3 accepteert de PERRON-3 cadeaubon/tegoedbon of Podium Cadeau Kaart. Deze kun je uitsluitend aan de kassa inwisselen. Ook korting op vertoon van een kortingspas (HEVO, Pantein Extra) kan alleen via de kassa, niet online. In onze online agenda zie je per voorstelling welke kortingen geldig zijn.
Kortingen als CJP en We are Public zijn (nog) niet actief voor onze voorstellingen.

Ruilen en retourneren

Gekochte kaarten zijn uitsluitend tot 7 dagen voor de voorstellingsdatum bij de theaterkassa van PERRON-3 om te ruilen tegen een andere voorstelling of tegoedbon. Hiervoor worden per retournering/ruiling in totaal € 2,50 administratiekosten in rekening gebracht, ongeacht het aantal kaarten.

Wachtlijsten

Bij populaire uitverkochte voorstellingen hanteren we wachtlijsten. Je kunt via de website bij de voorstelling jezelf aanmelden onderaan de pagina. Vul je e-mailadres in, klik op volgende en vul de gevraagde gegevens in. Zodra er kaarten terugkomen, dan boeken wij deze vanuit de wachtlijst op volgorde van aanmelding in (afhankelijk van het aantal gewenste en beschikbare plaatsen). Je ontvangt op dat moment bericht dat de kaarten voor gereserveerd zijn, inclusief betalingsverzoek.
De kaarten die na afhandeling van de wachtlijst over blijven, worden vrijgegeven in het systeem en kunnen via onze website gekocht worden.

Laatste losse stoelen

Voor sommige uitverkochte voorstellingen zijn er enkele losse stoelen (niet naast elkaar) beschikbaar. Deze kunnen via de theaterkassa gereserveerd worden. Dat kan aan de balie of telefonisch via 073-850 7550. Voor telefonisch reserveren betaal je € 2,00 administratiekosten (ongeacht het aantal kaarten).

Extra voorstelling bijboeken

In sommige gevallen blijkt het animo zo groot dat we een voorstelling bijboeken. Je kunt je dus ook aanmelden voor de wachtlijst voor een nieuwe datum. Bij voldoende animo bekijken we of er een extra voorstelling kan worden gepland.

Annulering of verplaatsen voorstelling

Wanneer een voorstelling geannuleerd of verplaatst wordt, neemt PERRON-3 telefonisch en/of per mail contact op met je op. We bieden een alternatieve datum of een tegoedbon. Kunnen we geen vervangende datum bieden, dan ontvang je het geld terug op je bankrekening.

Mindervaliden

In de Theaterzaal zijn op beide hoeken van rij 1 één rolstoelplaats te boeken. In de Kleine Zaal is er op rij 1 één rolstoelplaats. De begeleider zit ernaast. In verband met de veiligheid is het niet wenselijk dat personen in een rolstoel op andere rijen dan rij 1 plaatsnemen.
Reserveren van rolstoelplaatsen inclusief begeleider kan uitsluitend via de theaterkassa: 073-850 7550. 

Extra beenruimte

De gehele tribune in de Theaterzaal is in 2023 vernieuwd en voorzien van meer comfort. Rij 7 van de tribune biedt iets ruimere beenruimte. In de Kleine Zaal biedt rij 1 de meeste beenruimte.


Meest gestelde vragen

Er is iets misgegaan met bestellen, wat nu?

Op het moment dat in de bestelprocedure iets misgaat (bijv. de betaling mislukt, de website wordt afgesloten of de pc loopt vast) dan worden de stoelen die je geselecteerd had, nog een paar minuten in het systeem vastgehouden. Na circa 10 minuten geeft het systeem de stoelen vanzelf weer vrij en kun je het opnieuw proberen.

Wel betaald, geen tickets?

Heb je online tickets gekocht maar geen tickets in je mail ontvangen? Kijk dan in je spamfilter map. Nog steeds niet ontvangen? Bel dan met onze kassa via 073-850 7550. We zorgen ervoor dat je alsnog je tickets ontvangt.

Ik kan geen stoelen online kiezen, er blijft 1 stoel over

Op onze plattegrond mag je geen losse stoel overlaten. Dit is ter voorkoming dat er te veel losse stoelen overblijven die niet verkocht worden. Pas op de plattegrond je stoelkeuze aan. Voor vragen of problemen kun je bellen met de kassa via 073-850 7550.


Heb je geen antwoord gekregen op je vragen? Kijk ook eens bij Je bezoek of neem contact op via telefoonnummer 073-850 7550 of stuur een e-mail.